Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο να ακυρώσει ολόκληρη ή μέρος της παραγγελίας του πριν αυτή εκτελεστεί ή του παραδοθεί, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να το κάνει επικοινωνώντας με το SoPuppies.gr:

– Μέσω τηλεφώνου στο 210 2322062 (Αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) καθημερινά από τις 10.00π.μ. έως 6.00μ.μ. και Σάββατο από τις 11.00π.μ. έως τις 2.00μ.μ.

– Μέσω e-mail στο sales@sopuppies.gr

– Μέσω της φόρμας επικοινωνίας

Εκπρόσωπος μας θα φροντίσει ώστε να γίνουν τα πράγματα όπως ακριβώς τα επιθυμείτε.

Σε περίπτωση που έχει προπληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης, προπληρωμένης/ χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή της χρηματικής διαφοράς θα γίνει εντός 3-6 ημερών σε λογαριασμό τον οποίο θα έχει υποδείξει ο πελάτης.

Προϋποθέσεις Αποδοχής Επιστροφών – Υπαναχώρηση

  • Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της Απόδειξης
  • Χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος, χωρίς φθορές και σκισίματα, το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι πλήρες. Σε κάθε περίπτωση σας γνωρίζουμε ότι η Εταιρεία δεν μπορεί να κάνει δεκτό προϊόν που επιστρέφεται όταν έχει ανοιχθεί η αρχική εργοστασιακή συσκευασία του.

Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή

  • Εάν έχει σκιστεί το ταμπελάκι για παράδειγμα σε περίπτωση ρούχου ή Καναπέ σκύλου.
  • Εάν έχει χαθεί το μαύρο χαρτόνι σε περίπτωση προϊόντων της ZeeDog.
  • Δεν γίνεται επιστροφή σε ανοιγμένη συσκευασία Ξηράς Τροφής ή Λιχουδιές.
  • Δεν γίνεται επιστροφή σε Παιχνίδια, για λόγους υγιεινής – Τα παιχνίδια είναι αναλώσιμα και δεν υπάρχει εγγύηση ανθεκτικότητας.
  • Επισημαίνεται ότι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των Προϊόντων που αγοράσατε οφείλετε να τα χειρίζεστε και να τα εξετάζετε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν να το πράξετε σε κάποιο κατάστημα και όχι περισσότερο από αυτό.
  • Επίσης σύμφωνα με το νόμο το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση που τα τρόφιμα/ τροφές κατοικιδίων που έχουν ανοιχτεί ή αλλοιωθεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο, σε περίπτωση προϊόντων που λήγουν σύντομα ή που έχουν λήξει, σε περίπτωση έτερων σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινή ή/ και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αντιπαρασιτικά προϊόντα και προϊόντα υγιεινής, παιχνίδια κοκ).

Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει γνώμη και πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, καλέστε μας για την διαδικασία της επιστροφής, όπως περιγράφεται στην ενότητα Πολιτική Επιστροφών, αφού επιλέξετε τα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας που σας ενδιαφέρουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Συμφωνώντας με τους όρους χρήσεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε τα παραπάνω. Η ίδια πολιτική ισχύει και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.

Πολιτική Επιστροφών

Α.  Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας

Αν κατά την παράδοση ο πελάτης παραλάβει διαφορετικό κωδικό προϊόντος ή λιγότερη ποσότητα από αυτήν που αρχικά είχε παραγγείλει.

Β.  Αλλαγή Γνώμης Πελάτη σε Μέγεθος ή Προϊόν – Υπαναχώρηση

Εάν σε πλήρως περιγραφόμενο προϊόν με διαστάσεις, μήκος ράχης σε ρούχα, διαστάσεις στα κρεβατάκια δημιουργηθεί πρόβλημα μεγέθους ή γενικότερα αλλαγή γνώμης.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

Α.  Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας – Διαδικασία

Αν κατά την παράδοση ο πελάτης παραλάβει διαφορετικό κωδικό προϊόντος ή λιγότερη ποσότητα από αυτήν που αρχικά είχε παραγγείλει.

Χωρίς καμία επιβάρυνση, θα φροντίσουμε ο πελάτης να παραλάβει τα προϊόντα που είχε επιλέξει.

Ισχύουν και σε αυτή την περίπτωση, δικού μας λάθους οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής.

Διαδικασία

1. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ο ίδιος το λάθος προϊόν στο σημείο παραλαβής του Sopuppies.gr, γίνεται αμέσως η αλλαγή και μπορεί ο πελάτης να επιλέξει ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόντα.

2.  Για προϊόντα έως 5 κιλά ή 5 ογκομετρικά κιλά, χρησιμοποιούμε Πόρτα Πόρτα ELTA Courier. Θα πρέπει ο πελάτης να καλέσει την εξυπηρέτηση πελατών και να κάνει αίτημα ώστε να γίνει η παραλαβή του λάθους προϊόντος από την εταιρία Πόρτα Πόρτα ELTA Courier.

Μόλις παραλάβουμε και αφού γίνει έλεγχος για τις προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, θα φύγει από εμάς το σωστό προϊόν, χωρίς καμία επιβάρυνση.

3. Σε περίπτωση απομακρυσμένων περιοχών που εξυπηρετούνται από απλό ταχυδρομείο, όπου η παραλαβή της πρώτη σας παραγγελίας έγινε από κατάστημα ΕΛ.ΤΑ. καθώς δεν υπάρχει κατάστημα Πόρτα Πόρτα ΕΛ.ΤΑ. Courier. Θα πρέπει ο πελάτης να μεταβεί στο ταχυδρομείο και να στείλει την παραγγελία με χρέωση παραλήπτη, χωρίς να επιβαρυνθεί εκείνος.

Μόλις παραλάβουμε και αφού γίνει έλεγχος για τις προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, θα φύγει από εμάς το σωστό προϊόν, χωρίς καμία επιβάρυνση.

4.  Ογκώδης Παραγγελία Εντός Αττικής

Σε περίπτωση που η παραγγελία είναι ογκώδης και παραδόθηκε με πρακτορείο ή με δικά μας μεταφορικά μέσα, τότε θα πρέπει ο πελάτης να καλέσει την εξυπηρέτηση πελατών και να κάνει αίτημα ώστε σε 1-3 εργάσιμες να γίνει η παραλαβή των προϊόντων και ταυτόχρονη παράδοση της νέας παραγγελίας του, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Ισχύουν και σε αυτή την περίπτωση, δικού μας λάθους οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής.

5. Ογκώδης Παραγγελία Εκτός Αττικής

Σε περίπτωση που η παραγγελίας είναι ογκώδης και παραδόθηκε με πρακτορείο και έγινε λάθος θα πρέπει να μεταβείτε στην έδρα του πρακτορείου και να μας στείλετε πίσω το προϊόν με χρέωση σε εμάς. Εμείς θα μεταβούμε στην έδρα του πρακτορείου στην Αθήνα να παραλάβουμε και να στείλουμε την νέα παραγγελία σας, , χωρίς καμία επιβάρυνση.

Ισχύουν και σε αυτή την περίπτωση, δικού μας λάθους οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής.

Συμφωνώντας με τους όρους χρήσεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε τα παραπάνω. Η ίδια πολιτική ισχύει και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.

Β.  Αλλαγή Γνώμης Πελάτη σε Μέγεθος ή Προϊόν – Υπαναχώρηση

Εάν σε πλήρως περιγραφόμενο προϊόν με διαστάσεις, μήκος ράχης σε ρούχα, διαστάσεις στα κρεβατάκια δημιουργηθεί πρόβλημα μεγέθους ή γενικότερα αλλαγή γνώμης για τα προϊόντα που παρέλαβε.

Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει γνώμη και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, καλέστε μας για την διαδικασία της επιστροφής, αφού επιλέξετε τα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας που σας ενδιαφέρουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Συμφωνώντας με τους όρους χρήσεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε τα παραπάνω. Η ίδια πολιτική ισχύει και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.

Διαδικασία

1. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει ο ίδιος το προϊόν στο σημείο παραλαβής του Sopuppies.gr, γίνεται αμέσως η αλλαγή και μπορεί ο πελάτης να επιλέξει ίσης ή μεγαλύτερης αξίας προϊόντα.

2. Ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει με δικό του μέσο το προϊόν στην έδρα μας, χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε εταιρία Κούριερ επιθυμεί και με δική του χρέωση. Δεν παραλαμβάνουμε προϊόντα από απλό ταχυδρομείο – θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε εταιρία ταχυμεταφορών ώστε να παραλάβουμε στην έδρα μας.

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και αφού γίνει έλεγχος ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, καλούμε τηλεφωνικά τον πελάτη για την νέα παραγγελία του ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, την οποία διέπουν τα μεταφορικά που ισχύουν όπως περιγράφονται στην ενότητα Τρόποι Αποστολής.

Δεν υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης επίδοσης, καθώς πρέπει να γίνει έλεγχος  ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις Επιστροφής – Υπαναχώρησης.

Συμφωνώντας με τους όρους χρήσεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε τα παραπάνω. Η ίδια πολιτική ισχύει και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.

3. Εάν ο πελάτης επιθυμεί  μπορεί να χρησιμοποιήσει την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε Πορτα Πορτα Ελτα Courier και να επιστρέψει το προϊόν που επιθυμεί.

Η χρέωση είναι προνομιακή 5 ευρώ Εντός Αττικής και Εκτός Αττικής έως 2 Ογκομετρικά κιλά και επιπλέον 0,70 ανά κιλό για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα μας.

Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και αφού γίνει έλεγχος ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, καλούμε τηλεφωνικά τον πελάτη για την νέα παραγγελία του ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Δεν υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης επίδοσης, καθώς πρέπει να γίνει έλεγχος  ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις Επιστροφής – Υπαναχώρησης.

Προϋποθέσεις Αποδοχής Επιστροφών – Υπαναχώρηση

Εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της Απόδειξης

Χωρίς να έχει ανοιχτεί η συσκευασία του προϊόντος, χωρίς φθορές και σκισίματα, το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να είναι πλήρες. Σε κάθε περίπτωση σας γνωρίζουμε ότι η Εταιρεία δεν μπορεί να κάνει δεκτό προϊόν που επιστρέφεται όταν έχει ανοιχθεί η αρχική εργοστασιακή συσκευασία του.

Δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή

  • Εάν έχει σκιστεί το ταμπελάκι για παράδειγμα σε περίπτωση ρούχου ή Καναπέ σκύλου.
  • Εάν έχει χαθεί το μαύρο χαρτόνι σε περίπτωση προϊόντων της ZeeDog.
  • Δεν γίνεται επιστροφή σε ανοιγμένη συσκευασία Ξηράς Τροφής ή Λιχουδιές.
  • Δεν γίνεται επιστροφή σε Παιχνίδια, για λόγους υγιεινής – Τα παιχνίδια είναι αναλώσιμα και δεν υπάρχει εγγύηση ανθεκτικότητας.

Επισημαίνεται ότι προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των Προϊόντων που αγοράσατε οφείλετε να τα χειρίζεστε και να τα εξετάζετε με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν να το πράξετε σε κάποιο κατάστημα και όχι περισσότερο από αυτό.

Επίσης σύμφωνα με το νόμο το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση που τα τρόφιμα/ τροφές κατοικίδιων που έχουν ανοιχτεί ή αλλοιωθεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο, σε περίπτωση προϊόντων που λήγουν σύντομα ή που έχουν λήξει, σε περίπτωση έτερων σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινή ή/ και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αντιπαρασιτικά προϊόντα και προϊόντα υγιεινής, παιχνίδια κοκ).

Σε περίπτωση που έχετε αλλάξει γνώμη και πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, καλέστε μας για την διαδικασία της επιστροφής, όπως περιγράφεται παραπάνω, αφού επιλέξετε τα προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας που σας ενδιαφέρουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Συμφωνώντας με τους όρους χρήσεις κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε τα παραπάνω. Η ίδια πολιτική ισχύει και για τις τηλεφωνικές παραγγελίες.

Παράδειγμα Υπαναχώρησης Εντός Αττικής

Εάν ο πελάτης δεν επιθυμεί να έρθει στο κατάστημά μας για την αλλαγή θα πρέπει να καλέσει στο τηλεφωνικό μας κέντρο για να κάνει αίτημα.

Στην συνέχεια εάν δεν επιθυμεί να στείλει το προϊόν με εταιρία της επιλογής του, στέλνουμε την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε Πορτα Πορτα Ελτα Courier και παραλαμβάνει  το προϊόν που επιθυμεί να επιστρέψει.

Η χρέωση είναι  προνομιακή 5 ευρώ έως 2 Ογκομετρικά κιλά και επιπλέον 0,70 ανά κιλό για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα μας.

Έστω πως για αυτό το παράδειγμα το προϊόν είναι έως 2 ογκομετρικά κιλά.

Μόλις παραλάβουμε στην έδρα μας και αφού γίνει έλεγχος ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, καλούμε τηλεφωνικά τον πελάτη για την νέα παραγγελία του ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Έστω ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις και ο πελάτης επιθυμεί το μεγαλύτερο μέγεθος αξίας 5 ευρώ επιπλέον.

Την επόμενη εργάσιμη στέλνουμε την παραγγελία και το σύνολο για πληρωμή θα είναι  10 ευρώ με Αντικαταβολή.

Αναλυτικές Χρεώσεις

  • 5 ευρώ η επιστροφή προϊόντος έως 2 ογκομετρικά κιλά και η νέα αποστολή του προϊόντος
  • 5 ευρώ η επιπλέον αξία του προϊόντος

Στην περίπτωση που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις, το επιστρεφόμενο προϊόν επιστέφεται στον πελάτη με Αντικαταβολή  5 ευρώ.

 

Παράδειγμα Υπαναχώρησης Εκτός Αττικής

Εάν ο πελάτης  δεν επιθυμεί να στείλει το προϊόν με εταιρία της επιλογής του, στέλνουμε την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε Πορτα Πορτα Ελτα Courier και παραλαμβάνει  το προϊόν που επιθυμεί να επιστρέψει.

Η χρέωση είναι προνομιακή 5 ευρώ έως 2 Ογκομετρικά κιλά και επιπλέον 0,70 ανά κιλό για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα μας.

Έστω πως για αυτό το παράδειγμα το προϊόν είναι έως 2 ογκομετρικά κιλά.

Μόλις παραλάβουμε στην έδρα μας και αφού γίνει έλεγχος ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφονται στην ενότητα Προϋποθέσεις Επιστροφής, καλούμε τηλεφωνικά τον πελάτη για την νέα παραγγελία του ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Έστω ότι πληρούνται οι προϋποθέσεις και ο πελάτης επιθυμεί το μεγαλύτερο μέγεθος αξίας 5 ευρώ επιπλέον.

Την επόμενη εργάσιμη στέλνουμε την παραγγελία και το σύνολο για πληρωμή θα είναι 10 ευρώ με Αντικαταβολή.

Αναλυτικές Χρεώσεις

  • 5 ευρώ η επιστροφή προϊόντος έως 2 ογκομετρικά κιλά και η νέα αποστολή του προϊόντος
  • 5 ευρώ η επιπλέον αξία του προϊόντος

Στην περίπτωση που δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις, το επιστρεφόμενο προϊόν επιστέφεται στον πελάτη με Αντικαταβολή  5 ευρώ.

Αν κατά τη παραλαβή ή παράδοση του προϊόντος στον πελάτη, αυτός αντιληφθεί πως αυτό δεν λειτουργεί σωστά ή υποψιάζεται πως είναι ελαττωματικό, τότε ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία:

 

Α. Πως θα φτάσει το προϊόν στο κατάστημά μας ώστε να ελεγχθεί το πιθανό ελάττωμά του;

– Αν ο πελάτης έχει αγοράσει το προϊόν από το κατάστημά μας, θα πρέπει να το φέρνει πίσω στο κατάστημά μας με δικά του μέσα

– Αν έχει σταλεί το προϊόν στο πελάτη, το κατάστημά μας επιβαρύνεται τα έξοδα επιστροφής στη περίπτωση πιθανού ελαττωματικού προϊόντος

 

Β. Ποια είναι η διαδικασία ελέγχου του ελαττωματικού προϊόντος;

– Από τη στιγμή που το προϊόν φτάσει στο κατάστημά μας, παραλαμβάνεται από εμάς και προωθείτε στο αρμόδιο τμήμα μας για έλεγχο

– Το αρμόδιο τεχνικό μας τμήμα εξετάζει το προϊόν και διαπιστώνει αν υπάρχει όντως ελάττωμα στο προϊόν μέσα σε διάστημα έως 5 εργάσιμων ημερών

 

Γ. Τι γίνετε μετά τον έλεγχο του προϊόντος από το αρμόδιο τμήμα;

– Αν το προϊόν διαπιστωθεί από το τεχνικό αρμόδιο τμήμα μας πως λειτουργεί σωστά, ειδοποιείται ο πελάτης πως θα πρέπει να το πάρει πίσω, αφού του εξηγηθεί πρώτα τι μπορεί να μη δούλεψε σωστά κατά τη χρήση του

– Αν το προϊόν διαπιστωθεί από το τεχνικό αρμόδιο τμήμα μας πως είναι ελαττωματικό τότε:

i. Αν το προϊόν έχει αγοραστεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την μέρα επικοινωνίας για το πιθανό ελάττωμα από τον πελάτη, τότε ρωτάται ο πελάτης από την εξυπηρέτηση πελατών μας αν θέλει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος του

ii. Αν το προϊόν έχει αγοραστεί μετά το πέρας των 14 ημερολογιακών ημερών από την μέρα επικοινωνίας για το πιθανό ελάττωμα από τον πελάτη, τότε ο πελάτης λαμβάνει αντικατάσταση του προϊόντος

 

Δ. Πως λαμβάνει ο πελάτης την αντικατάσταση του προϊόντος που είχε δοθεί προς έλεγχο;

– Ανάλογα πως έχει έρθει το προϊόν αρχικά στο κατάστημά μας, τότε:

i. Ειδοποιείται ο πελάτης να περάσει να το παραλάβει από το κατάστημά μας

ii. Στέλνεται πίσω στο πελάτη με έξοδα αποστολής του καταστήματός μας

Όλες οι συσκευές κατοικιδίων έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας από το κατάστημά μας 1 χρόνο από την ημερομηνία που αναγράφει η απόδειξη/ τιμολόγιο αγοράς.

  • Η συγκεκριμένη συσκευή έχει 2 χρόνια εγγύηση, με την Απόδειξη Αγοράς από το κατάστημα μας.

* Εάν έχει γίνει κακή χρήση της συσκευής και δεν έχουν τηρηθεί οι παρακάτω οδηγίες χρήσεως, η συσκευή είναι αυτόματα εκτός εγγύησης.

Όλα τα υπόλοιπα προϊοντα μας  έχουν εγγύηση καλής λειτουργίας από το κατάστημά μας 2 μήνες από την ημερομηνία που αναγράφει η απόδειξη/ τιμολόγιο αγοράς.

 

Το Sopuppies δεν παρέχει τη δυνατότητα service των προϊόντων, αλλά μπορεί να εξυπηρετήσει σε θέματα service των πελατών του κατόπιν συνεννόησης.

Υποχρέωση του αγοραστή είναι:

– Να ακολουθεί τους ενδεδειγμένους τρόπους σωστής χρήσης του προϊόντος

– Να τηρεί τις οδηγίες χρήσης

– Να συντηρεί και να καθαρίζει το προϊόν

Απαραίτητες προϋποθέσεις για να ισχύει η εγγύηση είναι να έχει ο πελάτης διαθέσιμο προς επίδειξη το αποδεικτικό αγοράς του προϊόντος (τιμολόγιο ή απόδειξη).

Για τη διαδικασία εξυπηρέτησης στη περίπτωση των επιστροφών – service παρακαλούμε δείτε πιο πάνω την ενότητα «ελαττωματικά προϊόντα».

Αν το προϊόν αντικατασταθεί σύμφωνα με τη πιο πάνω ενότητα «ελαττωματικά προϊόντα» μέσα στα πλαίσια της εγγύησής του, το προϊόν που δόθηκε σαν αντικατάσταση έχει εγγύηση ως την ημερομηνία αγοράς του πρώτου προϊόντος που αντικατέστησε. Δεν ανανεώνεται η εγγύηση του προϊόντος με την αντικατάστασή του, καθώς το κατάστημά μας έχει την υποχρέωση να υποστηρίξει την εγγύηση ενός προϊόντος το χρονικό διάστημα που ξεκινάει από την ημερομηνία αγοράς του αρχικού πρώτου προϊόντος.